Har fått lockig lugg!!

Godkväll alla :) Idag har det somsagt varit lite "kalas" här. Var inte mycket folk bara typ min farbror och hans familj,farmor och kerstin.. Åt god mat och pratade lite och så.. Nu har alla åkt hemmåt :)
Nu vet jag inte vad jag ska hitta på! Var i skolan idag som vanligt... Var helt okej idag med! Hade no prov (muntligt).. No läraren gav mig aldrig ordet och jag kunde alla frågor utom två!! Blev lite sur för jag tycker att alla har rätt till att vis att man kan!! Sen hade vi so! Haha gjorde verkligen ingeting bara tittade på någon konstig film :) Najs lektion asså :) Hade matte som sista lektion,segt... Men jag och Elin piggade upp stämmningen när vi gick ut i ett grupprum :) Satt och sjöng och lite så :) Sen åkte jag ut till stallet och fixade med tarri <3 borstade och så mockade och gjorde jag hö också :)

Nu är jag död efter veckan.. Skönt att det är helg nu :) Släppa allt i skoan och bara leva livet :)

Nej,nu ska jag göra något annat skojigt :)

Ha det så bra puss på er//Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0