Sverige bjuder på ett härligt väder i dag!

tter jag med lurarna i örorna och färg i håret :) Mamma färgare håret på mig! Idag red jag ut i spöregent med snälla Ida som gick med! Man kunde vrida ur mina ridbyxor efter!! Mascaran rann och hela grejet!!
Red till norra och där träffade vi Maria och Malle! Ska börja med min matte läxa snart. Fast först måste jag duscha bort allt hår-färg :) Har inget mer att säga! Jo juste Ida ska sova hos mig i morgon :) Kuligt kuligt :)
Nu hade jag tänkt att dra så ha det så bra så hörs vi i morgon//Frida Puss! <3
Bjuder stort!!!

Kommentarer
Postat av: S

Vad blir det för färg??? Lycka till med matteläxan ;)

2011-10-06 @ 21:05:22
Postat av: S

"S" kan ju vara jag med!! gick det bra denna gång med fast inte jag var där och assisterade under ur sköljningen? ;) Du skriver jättebra!

2011-10-06 @ 22:08:24
Postat av: L

Systrarna S in crime...

2011-10-07 @ 08:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0