Nästa veckas planer..

Satt och planera för nästa vecka och då tänkte jag att jag kunde dela med mig av det till er!
Måndag. Skola och stallet (om jag är frisk) Stallet= Rida tarre på banan
Tisdag: Skola och Haking på kvällen
Onsdag. Skola och stallet. Rida tarre dressyr
Torsdag. Skola och stallet Vilodag eller dressyr för tarri <3
Fredag. Träning för marianne??  Vet inte om det blir av men hoppas/tror det :)  skola också :)
Lördag. Dressyr eller uteritt beror väder m.m
Söndag. Hopptränig för ANDREA :) :)
Sen mitt i allt det här ska jag se till att min läxor görs och att jag blir frisk!!
Nu ska jag se till att jag kan bli frisk! :)
Puss på er//Frida<3

Kommentarer
Postat av: L

Bra planer F! Men bli frisk först :-)

2011-10-23 @ 18:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0