Lite om min helg!

Hejsan! Jag hatar det här! Jag har piss ont i halsen... Varför just jag??
I helgen har jag haft mark/hopp kurs för Marianne :) Gick super bra!! Hoppade 90 cm kanse? Mådde dåligt och hade såå ont i kroppen.. Blir aldrig bättre.... Sen på kvällen ca halv sju så åkte jag och Saga till donken! Gott :)
Haha åt där och sen så gick vi till IKA och köpte godis! Sen så kom mina mostrar. Dom skulle köpa vanilj glass tydligen! Fast jag tror att dom bara åkte och spionerade på oss så vi inte var galna "tonåringar"!! Sen kom Sagas pappa då gick vi och hyrde film vid namn Norwegian Wood! Tittade knappt på den när vi var hemma.. Spelade tjejkväll i stället! Mycket kuligare :) Sen så åkte Saga hem vid typ halv kvart i elva! Lyckad kväll i alla fall :) Sen så somnade jag :) Var helt slut....
Söndagen: vaknade åt frukost. Åkte och handlade med syster och Åsa! Kom hem gjorde läxa! Åt lunch sen så cyklade jag ner till stallet. Där så träffade jag Sara och hon red tarre idag för att min träningsverk gjorde sjukt ont så då höll jag lektion för henne! Kuligt kuligt!! Inget flum!!!! Nej absolut inte! :) Sen så putsade vi och gjorde extra fin åt honom efter som igår fick jag så bråttom så jag glömde att lägga på innertäcket... Dumma jag!
Så jag råkade bli en timma sen men men hästen i första hand sen läxor!! Eller hur?? :)
Sen åt jag middag var riktigt gott! Lax och potatismos och någon god sås! Salladen var också jätte god!!
Och nu sitter man här ny duschade och fin!! Trött osv...

Hejdå alla fina bloggläsare//Frida Puss på er! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0