Kul att min väska typ är helt förstörd av all lera :(

Hejsan... Har inte hänt så mycket i skolan idag! Har haft franska läxförhör och fått fika på no:n :)
Sen fick jag skjuts ut till stallet av Saras och Elins mamma ut till stallet! Där så mockade jag och gjorde hö! Borstat hesten :) Sen så har jag fikat och lite såå :) '
Sen när jag skulle cykla hem så pratade jag i telefon i ena handen och försökt med den andra att hålla cykeln på vägen! hehe cykla är inte min starka sida :)
Äntligen höstlov!! Så skjut skönt! Inga läxor ingen skola!! Kan det bli bättre?? :D Fast jag måste plugga till mitt prov jag inte klarade helt... hehe...
Godnatt tänkte jag skriva men hejdå så hörs vi i morgon//Frida <3 Puss på er <3 LOVE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0