Kommer aldrig svika den jag älskar mest...

Halloj! Idag fick jag reda på att min ögonsten hade blivit block halt! Stakars liten..
Fast det var bara en hovböld. Som tur var... Han såg ut som han ville gå och lägga sig och aldrig mer vakna...
Fast nu är det bra :) Kan skritta i morgon och bara mysa med den jag älskar mest!
Väntade på hovslagaren ap länge!!! Han var typ 40 minuter försenad...
I skolan var det lite stökigt efter helgen men,men... Hahaha blev nästan inlåst i dag på toaletten!! Var fett rädd!!!!
So lektionen gick bra! Lyssnade mest på Robert när han förklarade och visade oss lite hur datorerna fungerar!
Matten gick också bra :) No:n med! Fast kom med en dålig grupp när vi skulle hålla på och göra lite grejer!! Bara jag som gjorde. Okej,Lite Oskar också men Daniel gick och drömde om blommor eller något sånt?? Svenskan tråkig som vanligt men "Alex dogboy" är väl inte så "jätte" rolig att lyssna på! Jaja :)
Jag kommer börja prata lite om själv-kännsla här på bloggen! Men jag är inget proffs om ni nu tror det!!
Kommer skriva lite om det i morgon för nu ska jag ta en lång och skön dusch :)
Hörs i morgon! Puss på er och ha det så bäst alla läsare! //Frida! puss
Juste glöm inte att kommentera!! :)
Hihi hejdå :) Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kul att få läsa inlägg om självkänsla...

2011-10-04 @ 10:28:44
Postat av: julia

Vad skönt att det inte var någonting annat :) <3

2011-10-05 @ 08:20:11
URL: http://www.hastliv.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0