Jag är fett stolt över mig själv!

Idag har det varit "hemmesta joggen"!
Onödigt! Men jag orkade i allafall två vara=1 mil!!
Hade såå ont i mitt knä men jag är en kämpe så jag klarade det på 1 timme och 29 minuter tror jag att det var :)
Nu sitter jag och gottar i mig nötter :) Har gjort läxan så nu ska jag bara slappa :)
I kväll blir det haking!! Längtar :) :)
Sen på lördag så blir det bio med typ halva hemmesta typ? Eller nej men typ as många sexor!!
Och så det roligaste med hela helgen är att jag ska tävla!!!! Är så sjukt taggad!!!
Sen på söndagen ska jag hoppträna för Andrea och det ska också bli sjukt kul!
Äntligen kommer hon tillbaka....
Nej nu kära vänner nu ska jag titta på film sen så brumma ut till stallet..
Ha det så bäst alla//Frida <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0