En dag med både skratt och tårar...

Idag har jag tävlat! gick  inge vidare.. Fick ett ner slag i om hoppningen! Blev skit sur och arg på mig själv! Kunde ridit tusen gånger bättre än så!! Ställer en jätte stor präss på mig när det är tävling och det är nog därför jag bryter ihop och blir så besviken och ledsen!
Sen så på kvällen/eftermiddagen så åkte jag Sara Elin och Jessica till heron-city och tittade på bio! Kommer inte ihåg vad filmen hette men den var väl helt okej! Sen var det än galning som vi jagade när vi åkte dit!! Haha han tycket det var skit kul typ? :)
Det var allt för mig orkar och känner att jag måste vila lite så nu får det bli slut på skrivande! :)
Ha det bra alla läsare! Det är ni som gör så att bloggen fortfarande finns! Kom igen nu, lite kommentarer skulle inte sitta fel heller! :) Ha det så bäst//Frida Puss på er <3

Kommentarer
Postat av: L

Jag tyckte tävlingen gick super! Blogga mer nu... :-)

2011-10-16 @ 16:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0