Du har gett mig ett nytt liv att tro på..

Hej! Idag har det inte hänt så jätte mycket skoj! I skolan var det tråkit.. Hade inga roliga lektioner! Matten var lite rolig för vi spelade plump! Det var kul tills jag plumpade... Hemkunskapen var också rolig tills jag skulle blåsa ut mjöl från min hand på Adrian! Men jag råkade ta ett djupt andetag och fick in allt mjöl i mun och i halsen!!! Hostade as mycket typ hela tiden!! Alla as gravade men jag fattar inte vad som var speciellt kul?? Bakade pita bröd typ! Äckligt var det för vi hade för mycket mjöl!!
Sen så hämtade mamma mig och vi åkte och fikade :) Mysiga stunder vi har på våra eftermiddagar <3
Sen så åkte jag ut till stallet och mockade och gjorde hö och typ allt annat!! Sen å åt vi lite mellis! Efter det kom Sara och då red jag,Sara på latifa och Emma på ezkhil och Saga på polar! Var super mysigt <3 <3 Hade fett kul! Jag och sara red brevid varandra så vi snackade lite tjej grejer :) Hahah.. Men det känndes fel ändå för Maria och Emelie skulle varit med för då skulle vi varit vårat "riktiga stall gäng" Vi ska ha en mysig tjej kväll på höst lovet och bara snacka ut om livet och så... Älskade lille tarrie var såå duktig att rida på igen <3 <3
Nu ska jag läsa alla andras bloggar och lyssna på lite gryymm musik :)
Ha det så bäst,Bästa läsare//Frida puss på er <3

Kommentarer
Postat av: L

I love "våra" eftermiddagar!

2011-10-06 @ 08:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0