Döm inte hunden efter håren!

När en ny vän kommer in i en annans liv är det inte lätt att döma den på en gång. För att det händer ofta att man dömer folk för hur man tror dom är fast dom egentligen inte är det.. Första intrycket kanske inte alltid är rätt...
Om man ska bli någons vän måste man bjuda på sig lite själv också så den får en inblick hur det är i mitt liv...
Om det känns tungt i livet är det bra att ha vänner att vända sig till och prata ut om alla sina bekymmer och det som hänger över sig... Jag har världens bästa vänner som förlåter och förstår mig.. Helt underbara är dom.. Dom finns alltid där för mig och ställer upp.. Jag tycker inte att man kan säga att man har någon "bästa vän" för alla mina vänner betyder lika mycket för mig men alla förstår inte saker som vissa andra gör och det är det som gör dom så unika! <3
Puss på er hoppas att ni läser det här <3 //Frida puss på er :) <3 LOVE

Kommentarer
Postat av: L

VERKLIGEN FINT SKRIVET AV DIG fRIDA <3

2011-10-29 @ 07:27:47
Postat av: sofie

Bra skrivet, när kommer du och sover över hos mig och mormor då?? PS. Har skaffat en dörr for att stänga ut snarkningarna!

2011-10-29 @ 18:21:31
Postat av: frida

Det är bra sosso <3

2011-11-01 @ 23:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0