Bakom leendet finns rädslan gömd...

Godkväll på er! Jag är så sjukt dålig.... Tappade datorn i dag i golvet! Fast det var inte mitt fel! Elin skulle rycka boken ur handen på mig så då tappade jag allt... Det har varit en okej dag i skolan... Har haft engelska och idrott språk och resurs. Inget mer :) i stallet var det kul! Gick med tarre idag och såg två älgar på "båtis" då vände jag och gick hem!! Fett rädd!! Längtar jätte mycket till fredag!! Vet faktisk inte varför men jag gör det bara :) :)
Om du visste vem jag var skulle du inte behandla mig som du gör!! jag fick hör det av en säga till en kille i min klass!! Blev lite paff för den tjejen som sa det har typ inte änns halv sju!! Jaja, Vet inte vad det handlade om men ska ta reda på det i morgon!! Sen är jag fett taggad på att vara med på ponnylaget i vår!! Kerstin undrade om jag ville vara med. Och mitt svar var ju såklart jaaaa!!!! Vi ska ha möte innan jul :) Det längtar jag till sjukt mycket :) <3
Nu ska jag skriva lite om själv-kännsla!
Om någon hackar ner på dig och säger att du är ful eller något sånt så då måste du tro på dig själv och ställa dig upp och säga att det där stämmer inte så du kan ju bara knipa igen!
Alla kan vara rädda! Alla är rädda för olika saker! Tex jag är jätte mörk-rädd! Vågar inte vara ensam hemma på kvällarna!! Jag är rädd för spindlar,ormar,våldtäcksmän/kvinnor,kackerlakor.. Sen än sak till jag är rädd för att bli kär och sen så dumpad för den man blivit kär i har blivit kär i en annan! Mördare också så klart men det hänger ju ihop lite där med våldtäcktet! Men det man är rädd för får man bara blunda och gå förbi för man kan inte vara rädd för livet! Så då får man bara blunda och hoppas att allt går bra!! Eller hur!!
Juste jag är jätte glad för att alla ni läser min blogg :) Men nu ska jag läsa lite andras bloggar och så..
Ha det så bra//Frida Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0