Taggar in för lucia showen i stallet!! :)

Sitter och planerar inför lucia showen! Ska bli super kul att vara med i år igen! :) Ska vara med i en poäng hoppnig grej med privat ryttarna och man ska vara utklädd! :) Sen ska jag vara med i ett annat nummer också! Kan inte skriva ut det här för det är en hemlis :) :) Hahaha kul,kul :)
Min dag började med att jag åkte till skolan och var där som vanligt! Händ inget speciellt! Eller jo,vi har bytt mentors grupper så "HFI" som vi kallas kommer vara med Helens grupp! Ska bli intressant hur det här blir… Hoppas att det funkar någolunda i alla fall!! Det är ganska skönt med en omväxling i bland! Sen tog jag bussen ut till stallet och väl där så red jag på utebanan! Tarri var såå här pigg!! Men sen galopperade vi typ femton varv runt hela utebanan :)
Buuusssiiigggttt!!!! Tarre var jätte glad att bara få galopper av sig! Hängde bara med och njöt av den vilda åkturen! Jobbade även lite i skritten och traven! Gick inte att jobba så mycket i galoppen då blev det lite luftsprång om jag "råkade" begära lite för mycket av han :) I morgon är det haking!! Ska bli super igen att komma igång med träningen! Hoppas att underlaget är lite bättre den här gången än förra! :)
Nej,Nu kära vänner ska jag sluta skriva och hitta på något annat!
//Frida! <3 :)

Kommentarer
Postat av: L

Vad roligt! Ser fram emot att få se det!

2011-11-08 @ 06:47:05
Postat av: Sara

Vilket datum har i lucia showen?? vill se ju!!

2011-11-08 @ 14:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0