Har en anledning….

Hola! Jag har varit jätte sjuk och har hart 40 graders feber och haft halsfluss… Har inte kunnat träffa Tarre på fem dåliga dagar :( Gick så sjukt bra när jag red lyhörd och snäll va han! Hoppade eller jag typ skuttade över två blåa tunnor som jag hade lagt fram på  utebanan :)  Först så var han JÄTTE rädd för dom och vägrade att hoppa slängede sig bakåt och så… Men sen när vi hade kommit över på något konstigt sätt så rullade vi på där två gånger till! Kunde öka och minska farten!! Men sen när vi böt varv blev jag förvånad att han hoppade utan att tveka så då gjorde jag lite tvära svänger på och tröck på lite :) Sen fick han skritta ett varv och sen så böt jag varv igen och skulle hoppa det en gång till… Men då var det ju så farligt!!! Blev riktigt sur bara dumheter så då la jag till spöt på bogen och då blev han ju skärrad så att nästa gång vet jag inte riktigt vad som hända han blev så fruktansvärt rädd så han kastades sig bakåt och snurrade runt för jag tryckte på och sa nu går vi!! Men sen gick det bra!! Kom över i alla fall :) Måste öva jätte mycket på egen hand med läskiga hinder inför Lucia showen!! Apropå om den så vet inte mina vänner om dom vill vara med längre…. Tänker inte dela med mig den informationen här!! Men jag vet inte hur jag ska göra?? Ska nog försöka övertala dom att vara med!! :) Har ingen lust att bara var med dom "äldre"….
Nej nu gott folk ska jag hitt på nåt :) //Frida puss på er :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0