Haking träning!

Hej Igår hoppade jag för Haking! Hoppade fett högt :) Tarre var lite spänd…
Vi började med att göra skänkelvikning på en långsida och sen travade vi kavaletti bommar på böjt spår. Gick inte helt 100%! När jag tittade ner så fall han in i galopp och då blev det kaos!! Men sen så fick vi till det till slut…
Sen hoppade vi en kort studs,Han tittade lite första gången men andra gången gick det super!
Sen hoppade vi en lång studs och där så tog han friheten att springa åt sidan när jag inte höll ordentligt på vänster handen…  Sen hoppade vi plank sju galoppsprång oxer :) Gick bra men hade inte tillräckligt med fart!
Men sen så blev det lite högt och då stack han åt sidan (mitt fel) Sen fick vi till det och då blev det såå bra :)
Bye Bye//Fridis :) <3 puss på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0