Buu

yeaaay nu är det nyår och jag kommer bli sjuk! Jätte kul att man har fett ont i huvudet och halsen har svullnat upp känns det som… är trött hela tiden!! Jaja.. Btw så tävlade jag igår på april :) Gick sjukt bra!!! Trodde jag skulle flyga  av och typ dö men jag klarade mig! Fick till och med en rosset :D Tarre har ju lite vila nu så då fick jag låna henne :) Men snart ska han hoppa fint fint igen på banorna :) Ååå lilla gulle… Sen idag har jag ridit lilla tarrsi :) gick bra :) skrittade bara efter som han fortfarande har lite "vinter" vila :) Sen skrittade jag ut på april idag med Thea och Jessica :) Höll mitt löfte både till mamma och Jessica att jag lovade att jag inte skulle trilla av idag! Och det gjorde jag inte (fast jag red barbacka) Har inte ridit barbacka sen typ hundra år…. Eller sen jag åkte av min förra häst :)
I morgon ska jag till stallet (ovanligt??) Ta hand om lilla hästen! Tänkte börja trava lite i morgon :) måste ta det lite chill  så jag inte han stelnar ihop :)
Aja nu ska jag gå och dricka lite //Frida :) puss på er :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0