You are always in my heart...

Hello!!
Nu har jag tittat på film :) men först så började min tv lagga så då tittade jag på I taket lyser stjärnorna..
Sjukt bra och sorlig! Snart ska vi åka till min farmor och fira henne :)

Har verkligen ingenting att göra.. Funderar lite på vad jag ska göra nästa vecka med Tarre :) Har inte kommit fram till något vettigt ;)

Har tänkt väldigt mycket på min förra ponny... Saknar henne väldigt mycket.... Men då tänker jag att det här varit bäst för oss alla.. Vi hade så roligt innan allt började! Kommer i håg vår första tävling :) En hopp tävling på 60 cm :) Och dan efter det så tävlade vi dressyr :) Verkligen fina minnen <3
Värför blev det som det ble?? Vill hitta svaret på det men svaret finns nog inte :( Men nu så är mina sår läkta av min prins!!

Tjing/Frida <3

Ingen bild i detta inlägg

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hälsa Maud grattis :-)

2011-08-14 @ 13:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0