Lita på din magkänsla. Precis som du ska lita på kärlek vid första ögonkastet...

Hej hej!

Förlåt för dåligt bloggande. Har ej haft internet hemma hos pappa så det har orsakat att jag inte kunde blogga!
Nu är jag hos mamma och där finns det gott om internet :)

I dag har jag varit i skolan och där har vi börjat med vanliga lektioner igen. Idag fick vi våra datorer ;)
Sen hämtade mamma mig och vi brummade vi till "The horse" och tittade efter en ny väst till mig! Ska tävla på söndag och hade ingen väst, Bra Frida bra!!
Men när vi kom fram så fanns det ingen som passade så då åkte vi vidare till granngården. Där hittade vi en efter mycket letande..
Så nu kan jag tävla :)
Sen åkte jag ut till stallet och mockade å gjorde höpåsar till sötisen :)
Sen red vi lektion.. Gick hyfsat, Var väldigt stark i början men efter ett tag blev han fin :)

Sen så tog jag hand om honom efter allt :) Sen fick jag skjuts av linnea till grantomta! Och där gick jag hem :)

Sen har jag inte gjort så mycket mer.... Jo ätit ;)

I morgon är det dags att hoppa för Haking igen :)

Nu ska jag prata med min lilla moster!!

Ha det bäst/ Frida <3 Puss


                                                                          min lilla lillebror har blivit en stor kille nu!!
                                                                          
                                                                          <3 <3 Gulli <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0