Ge aldrig upp även om du inte tror att det ska gå... Men du vet inte om du aldrig provat...

Halloj!!

Idag har det varit en väldigt rolig :) Det känndes riktigt bra och roligt att gå till skolan!!

Min klass är väldigt bra! Trivs super!! Väldigt högljuda är vi allt ;)
Sen hämtade mami mig och vi åkte och shoppade lite födelsedags pressenter till Adrian :) Han fyller 2 på torsdag!! Stora killen <3
Sen åkte jag ut till stallet och där mockade jag och gjorde hö.. Sen så red jag lektion för Millan!! Där gick det SUPER bra :) Min lilla älskling sprang på där med fint och luftigt steg :) Ser verkligen fram mot den 18:e september. Då är det dags för en dressyr tävling :)

Och om en vecka på söndag ska jag tävla i täby!! Hoppa,hoppa :)
En clear round på 80 cm.. SEn den 17:e september är det KM hemma :) Det ska vi vara med på då är det 90 cm!!

Hålla tummarna hårt som satan ;)

Tjing pling måste dra!!

Hejdå alla :) /Frida <3 Puss <3 :)  Gott med sockervadd ;)

Kommentarer
Postat av: L

Det kommer så bra :-) :-) !!!

2011-08-27 @ 08:01:10
Postat av: sosso

Vad bra att det går bra i skolan, det är nog tack vare din kalender ;) hoppningen kommer gå bra!!

2011-08-29 @ 11:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0